Thursday, February 05, 2009

teddy bEAr vs baby doll


ni psl bear n baby doll lak hehe..hmm dl ms kck2 aku xsk sgt mende2 tu..yelah adk brdk aku sume laki..dorg treat aku pn cm adk laki..so aku cm ganaz ckit r hehe..sume yg abg2 aku wt aku pn nk ikt wt gak..

Bl umo aku 7thn la mak aku ajr aku cm pmpn ckit..ms tu dh skola kne la sopan ckit kn aku ni pmpn hehe..mak de bli kn aku baby doll cm barbie tu.. tp.. aku xsuke.. aku takut sbb aku pena tgk cite chucky, ank ptung yg leh hidup..Scary la cite tu..sejak baby doll tu ade kt umah, hidup aku xsenang.. aku rs cm ank ptung tu akn hidup n bunuh aku..eeeii takut lee…at last aku trus buang mende tu..seram je..dh buang pn aku takut lg..takut patung tu balik umah umah aku lg n bls dendam kt aku sbb aku buang die hehe…

Hmm aku dapt bear ms aku de bf..dpt hdiah bufday..aku yg pilih haha aku amek yg pling bsr..aku rs bear tu xmkn or bunuh org..xpena la aku tgk or dgr cite buruk psl teddy bear ni hehe so aku xtakut la..sejak de bear ni aku tdo mkin best la haha..


skg ni ade dh jd pmpn tau..bkn sbb de bear.. tp sbb mmg aku pmpn la hikhik.. aku rasa bertuah sbb dilahirkan sbg seorg pmpn.. =)

No comments:

Post a Comment